به گزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گلستان، احمد تجری چهارشنبه 17 دیماه 99 با اعلام این خبر گفت: «این تفاهمنامه با توجه بهضرورت ارائه خدمات الکترونیک توسط دستگاههای دولتی و در راستای سهولت برای شهروندان بهمنظور دریافت خدمات ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان منعقد شده است.»
او خاطرنشان کرد: «در فاز نخست این تفاهمنامه با هماهنگی ادارهکل پست و انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان سه خدمت ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گلستان استان از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه خواهد شد.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گلستان اضافه کرد: «مردم شریف هماستانی میتوانند برای ثبتنام در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی، درخواست ثبت صدور مجوز بند (ب) و پیگیری وضعیت درخواست به نزدیکترین دفتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه کنند.»
او بیان کرد: «این اقدام با توجه به گستردگی دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان گامی در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مردم شریف استان خواهد بود.»
تجری گفت: «ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان برای رفاه حال هماستانیها بهدنبال استمرار و گسترش تعامل در حوزه واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان خواهد بود.»
مهرداد جلالی مدیرکل پست استان گلستان نیز در ادامه این جلسه گفت: «با واگذاریهای خدمات ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و وجود این دفاتر در سطح شهرها و روستاهای استان مردم با سرعت و کیفیت بهتری خدمات را دریافت میکنند.»
او بیان کرد: «200 دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و 350 دفتر ict روستایی در سطح استان فعالیت میکنند که میتوانند خدمات دستگاههای اجرایی را به مردم ارائه کنند.»
جلالی تصریح کرد: «با آغاز روند ارائه این سه خدمت ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در دفاتر پیشخوان سطح استان اتفاقات مثبتی را در ارائه خدمات شاهد خواهیم بود.»
در ادامه این جلسه مصطفی برنا رئیس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت گلستان گفت: «ارائه خدمات دستگاههای اجرایی از طریق دفاتر پیشخوان موجب تسهیل و تسریع خدمات و رضایت عمومی از دستگاههای اجرایی خواهد شد.»
او بیان کرد: «انعقاد این تفاهمنامه که با پیگیری مستمر ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی صورت گرفت میتواند رویهای برای واگذاری ارائه خدمات دستگاههای اجرایی در سطح کشور باشد.»
برنا اظهار امیدواری کرد: «امیدواریم با انعقاد این تفاهمنامه بتوانیم با همکاری و هماهنگی از تمام ظرفیت بخش خصوصی برای ارائه خدمات به مردم استفاده کنیم.»
جلسه انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک فیمابین ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی، ادارهکل پست و انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان گلستان با حضور احمد تجری مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان گلستان، مهرداد جلالی مدیرکل پست استان و مصطفی برنا رئیس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت گلستان در سالن جلسات ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان برگزار شد.
انتهای پیام/